Siyaset kulislerini karıştıran iddia! İki belediye başkanı AK Parti'ye mi geçiyor?

Siyasi kulislerde konuşulan son iddia gündem yarattı. CHP'den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın AK Parti'ye katılacağı öne sürüldü. Gözler 25 Haziran'da yapılacak kritik toplantıya çevrildi.
Siyaset kulislerinde yeni bir parti değişikliği iddiası gündeme geldi. Son dönemde belediye başkanlarının parti değiştirmesiyle hareketlenen siyasi atmosferde, iki önemli ismin daha AK Parti saflarına katılabileceği öne sürüldü.
İddialara göre Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın önümüzdeki günlerde AK Parti'ye katılması bekleniyor. Söz konusu gelişme, Ankara ve Nevşehir siyasetinde büyük yankı uyandırdı.
GÖZLER 25 HAZİRAN'DAKİ TOPLANTIDA
Kulislerde konuşulan iddialara göre iki belediye başkanının, 25 Haziran'da gerçekleştirilecek genişletilmiş il başkanları toplantısında AK Parti'ye katılımlarının duyurulabileceği öne sürülüyor.
Henüz taraflardan konuya ilişkin resmi bir açıklama yapılmazken, siyasi çevrelerde söz konusu iddialar yakından takip ediliyor.
HAYMANA'DAKİ GELİŞMENİN ARDINDAN GÜNDEME GELDİ
Parti değişikliği iddiaları, Haymana Belediye Başkanı Levent Koç'un AK Parti'ye katılmasının ardından daha da güçlendi.
CHP'den istifa eden Koç, kısa süre sonra AK Parti saflarına katılmış ve rozetini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan takmıştı. Bu gelişmenin ardından başka belediye başkanlarının da benzer bir adım atabileceği yönündeki kulis bilgileri gündeme taşındı.
MESUT ÖZARSLAN CHP'DEN İSTİFA ETMİŞTİ
Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, 8 Şubat'ta CHP'den ayrıldığını açıklamıştı. İstifa sürecinde CHP Genel Başkanı Özgür Özel ile yaşadığı polemik de kamuoyunda geniş yankı bulmuştu.
Özarslan, istifasının gerekçesi olarak kendisine yönelik hakaretleri gösterirken, CHP yönetimi ise farklı değerlendirmelerde bulunmuştu. Parti içinde yaşanan gerilim sonrası Özarslan bağımsız olarak görevine devam etmişti.
RASİM ARI İÇİN DİKKAT ÇEKEN İDDİA
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın adı da AK Parti'ye dönüş iddialarıyla anılıyor. Arı, 2019 yerel seçimlerinde AK Parti'den belediye başkanı seçilmiş, daha sonra görevinden ve partisinden ayrılmıştı.
2024 yerel seçimlerinde yeniden belediye başkanlığına seçilen Arı'nın siyasi geleceğine ilişkin ortaya atılan son iddialar, özellikle Nevşehir'de yakından takip ediliyor.
RESMİ AÇIKLAMA BEKLENİYOR
Siyasi kulislerde konuşulan iddialar gündemdeki yerini korurken, Mesut Özarslan ve Rasim Arı cephesinden henüz doğrulayıcı veya yalanlayıcı bir açıklama yapılmadı.
Bu nedenle söz konusu bilgiler şu aşamada kulislere yansıyan iddialar olarak değerlendiriliyor. Gözler şimdi 25 Haziran'da yapılması beklenen toplantıya çevrilmiş durumda.
"Siyaset kulislerini karıştıran iddia! İki belediye başkanı AK Parti'ye mi geçiyor?" haberi, 24 Haziran 2026 tarihinde yazılmıştır. 24 Haziran 2026 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.