Siyah-Beyazlı ekip, Trabzonspor maçına taraftarı önünde hazırlandı

Beşiktaş, bir günlük aranın ardından hazırlıklarını sürdürdü.
Ahmet Çalık sezonu Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Bordo-mavili ekip ile deplasmanda karşılaşacak Beşiktaş, bir günlük aranın ardından hazırlıklarını sürdürdü.
Vodafone Park'ta yaklaşık 10.000 Beşiktaş'lı taraftarın önünde gerçekleştirilen antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Daha sonra 5 gruba ayrılarak geniş alanda pas, top kapma ve baskı idmanı yapan siyah-beyazlı ekip, son bölümde ise ceza sahası çevresinde orta-şut antrenmanı yaptı.
Taraftarların tezahüratlarıyla siyah-beyazlı oyunculara moral verdiği antrenmana milli takımlarından yeni dönen Atiba Hutchinson, Cyle Larin ve Michy Batshuayi katılmadı. Atiba ve Larin idmanı saha kenarında izledi.
Çalışmayı siyah-beyazlı kulübün başkanı Ahmet Nur Çebi ve Beşiktaşlı yöneticiler de takip ederken Başkan Çebi, idmanın sonunda teknik direktör Valerien Ismael ile kısa süre sohbet etti.
Siyah-beyazlı ekip hazırlıklarına yarın yapacağı idmanla devam edecek.
"Siyah-Beyazlı ekip, Trabzonspor maçına taraftarı önünde hazırlandı" haberi, 01 Nisan 2022 tarihinde yazılmıştır. 01 Nisan 2022 tarihinde de güncellenmiştir.
Burak Yılmaz adım adım Beşiktaş'a dönüyor
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.