Sivasspor, Ümraniyespor maçı hazırlıklarına başladı

Sivasspor, Ümraniyespor maçı hazırlıklarına başladı

Spor Toto Süper Ligin 33. haftasında pazar günüÜmraniyespor ile karşılaşacak DG Sivasspor bugün yapmış olduğu antrenmanla maçın hazırlıklarına başladı. Bir dönem kırmızı-beyazlı takımda forma giyen Kadir Bekmezci de kulübü ziyaret etti.

Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında pazar günüÜmraniyespor ile karşılaşacak DG Sivasspor, bugün yaptığı antrenmanla maçın hazırlıklarına başladı. Bir dönem kırmızı-beyazlı takımda forma giyen Kadir Bekmezci de kulübü ziyaret etti.

Ziraat Türkiye Kupası yarı final ilk maçında sahasında dün Fenerbahçe ile karşılaşan ve rakibiyle golsüz berabere kalan Sivasspor ara vermeden ligde gelecek hafta deplasmanda Ümraniyespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Kulüp tesislerinde Teknik Direktör Rıza Çalımbay yönetiminde gerçekleştirilen antrenman 1 saat 30 dakika sürdü. Isınma hareketleriyle başlayan idman, pas çalışmasıyla devam etti. Yiğidolar, son bölümde ise yarım sahada çift kale maç yaptı.

Sivasspor yarın yapacağı antrenmanla mücadelenin hazırlıklarına devam edecek. Fenerbahçe karşısında 90 dakika forma giyen sporcular ise yenileme çalışması yaptı.

Bekmezci'den vefa ziyareti

Diğer yandan 2009 ile 2015 yılları arasında Sivasspor'da forma giyen Kadir Bekmezci kulübü ziyaret etti. Eski takım arkadaşları ve kulüp çalışanları ile hasret gideren Bekmezci, takımın antrenmanını da takip etti. - SİVAS

"Sivasspor, Ümraniyespor maçı hazırlıklarına başladı" haberi, 04 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.