Sivasspor Kulübü, 1967 yılındaki tribün olaylarında hayatını kaybedenleri anıyor

Sivasspor Kulübü, 1967 yılındaki tribün olaylarında hayatını kaybedenleri anıyor

Sivasspor Kulübü, 1967 senesinde Kayseri'de oynanan maçtaki tribün vakaları sonucunda yaşamını kaybeden 43 kişi için anma mesajı yayımladı. Kulüp, taraftarların yaşamını kaybettiği karşılaşmanın üstünden 56 yıl geçtiğini belirterek,...

Sivasspor Kulübü, 1967 senesinde Kayseri'de oynanan maçtaki tribün vakaları sebebiyle yaşamını kaybeden 43 kişi için anma mesajı yayımladı.

Kulübün sosyal medya hesabından yayımlanan mesajda, "17 Eylül 1967'de Kayserispor ile Sivasspor arasında oynanan ve 43 taraftarımızın hayatını kaybettiği karşılaşmanın üzerinden 56 yıl geçti. O gün hayatını kaybeden taraftarlarımıza Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyoruz." ifadeleri kullanıldı.

"Sivasspor Kulübü, 1967 yılındaki tribün olaylarında hayatını kaybedenleri anıyor" haberi, 17 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 17 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.