Sivasspor-Fiorentina maçında sahaya inen 2 taraftar adliyeye sevk edildi

Demir Grup Sivasspor ile İtalya temsilcisi Fiorentina içinde oynanan UEFA Avrupa Konferans Ligi son 16 turu rövanş maçında sahaya indikleri için gözaltına alınan 2 yandaş adliyeye götürüldü.
Demir Grup Sivasspor ile İtalya temsilcisi Fiorentina içinde oynanan UEFA Avrupa Konferans Ligi son 16 turu rövanş maçında sahaya indikleri için gözaltına alınan 2 yandaş adliyeye götürüldü.
Dünkü maçın peşinden gözaltına alınan M.E.Ç. ve S.S.S'nin emniyetteki işlemleri tamamlandı.
İki yandaş, sıhhat kontrolünden geçirildikten sonrasında adliyeye sevk edildi.
Sivas 4 Eylül Stadyumu'nda dün oynanan ve konuk ekibin 4-1 kazanılmış olduğu maçın son dakikalarında 2 yandaş sahaya inmiş, M.E.Ç. Fiorentinalı futbolcu Alessandro Bianco'ya fiziki müdahalede bulunmuştu.
Güvenlik görevlilerince yakalandıktan sonrasında stadyum dışına çıkarılan iki yandaş, polis ekiplerince gözaltına alınmıştı.
"Sivasspor-Fiorentina maçında sahaya inen 2 taraftar adliyeye sevk edildi" haberi, 17 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.