Sivasspor-Fiorentina maçında sahaya inen 2 taraftar adliyeye sevk edildi

Sivasspor-Fiorentina maçında sahaya inen 2 taraftar adliyeye sevk edildi

Demir Grup Sivasspor ile İtalya temsilcisi Fiorentina içinde oynanan UEFA Avrupa Konferans Ligi son 16 turu rövanş maçında sahaya indikleri için gözaltına alınan 2 yandaş adliyeye götürüldü.

Demir Grup Sivasspor ile İtalya temsilcisi Fiorentina içinde oynanan UEFA Avrupa Konferans Ligi son 16 turu rövanş maçında sahaya indikleri için gözaltına alınan 2 yandaş adliyeye götürüldü.

Dünkü maçın peşinden gözaltına alınan M.E.Ç. ve S.S.S'nin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

İki yandaş, sıhhat kontrolünden geçirildikten sonrasında adliyeye sevk edildi.

Sivas 4 Eylül Stadyumu'nda dün oynanan ve konuk ekibin 4-1 kazanılmış olduğu maçın son dakikalarında 2 yandaş sahaya inmiş, M.E.Ç. Fiorentinalı futbolcu Alessandro Bianco'ya fiziki müdahalede bulunmuştu.

Güvenlik görevlilerince yakalandıktan sonrasında stadyum dışına çıkarılan iki yandaş, polis ekiplerince gözaltına alınmıştı.

"Sivasspor-Fiorentina maçında sahaya inen 2 taraftar adliyeye sevk edildi" haberi, 17 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.