Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz, Yönetim Kurulu Üyeleriyle Vedalaştı

Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz, Yönetim Kurulu Üyeleriyle Vedalaştı

Sivasspor Kulüp Başkanı Mecnun Otyakmaz, yeni yönetim kurulunda vazife almayacak yönetim kurulu üyeleriyle veda yemeğinde bir araya geldi. Uzun seneler süresince Sivasspor'a uyum içinde büyük hizmetler yaptıklarını söyleyen Başkan Mecnun Otyakmaz, tüm yönetim kurulu üyelerine emekleri için teşekkür etti. Yemeğe Sivas'ta vazife icra eden yazılı ve görsel medya temsilcileri de katıldı.

DG Kulübü Başkanı Mecnun Otyakmaz, uzun yıllardır birlikte görev yaptığı yönetim kurulu son kez bir araya geldi.

Sivasspor'da Kulüp Başkanı Mecnun Otyakmaz, 17 Haziran Cumartesi günü gerçekleştirecek olağan genel kurulda yeni yönetim kurulunda görev almayacak yönetim kurulu üyeleriyle veda yemeğinde bir araya geldi.

Uzun yıllar boyunca Sivasspor'a uyum içinde büyük hizmetler yaptıklarını söyleyen Başkan Mecnun Otyakmaz, tüm yönetim kurulu üyelerine emekleri için teşekkür etti.

Veda yemeğinde Sivas'ta görev yapan yazılı ve görsel medya temsilcileri de yer aldı.

Sohbet havasında geçen yemekte, medya temsilleri merak ettikleri soruları Başkan Otyakmaz ve yönetim kurulu üyelerine sordu. - SİVAS

"Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz, Yönetim Kurulu Üyeleriyle Vedalaştı" haberi, 15 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 15 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.