Silopi Kaymakamı Cihat Koç, Silopi Gücü Gençlik Spor Kulübü'nün İlk Antrenmanında Futbolcularla Buluştu

Silopi Kaymakamı Cihat Koç, Silopi Gücü Gençlik Spor Kulübü'nün İlk Antrenmanında Futbolcularla Buluştu

Silopi Kaymakamı Cihat Koç, Silopi Gücü Gençlik Spor Kulübü'nün ilk antrenmanında futbolcularla bir araya geldi. Antrenmanı Kaymakam Koç, Gençlik ve Spor İl Müdürü Abdullah Ayar, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Öner Akdan, İlçe Milli Eğitim...

Silopi Kaymakamı Cihat Koç kurulan spor kulübünde ilk antrenmana çıkan takım ile bir araya geldi.

İlçede kurulan Silopi Gücü Gençlik Spor Kulübü sporcuları ilk antrenmanı kent stadında gerçekleştirdi.

Antrenmanı Kaymakam Koç, Gençlik ve Spor İl Müdürü Abdullah Ayar, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Öner Akdan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Bilen ve kulüp yöneticileri izledi.

Futbolcularla bir araya gelen Kaymakam Koç, hayırlı olsun dileklerini iletti, takıma her türlü desteği vereceklerini söyledi.

Futbolculara centilmenlik mevzusunda tavsiyelerde bulunan Koç, "İstiyoruz ki bu halk artık acıda değil, başarıda ve sevinçte birleşsin." dedi.

Konuşmaların ardından futbolculara tatlı ikram edildi, toplu fotoğraf çekimi yapıldı.

"Silopi Kaymakamı Cihat Koç, Silopi Gücü Gençlik Spor Kulübü'nün İlk Antrenmanında Futbolcularla Bu." haberi, 26 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 26 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.