Şeyh Mansur, 13 yıl sonra maç izlemek için İstanbul'a geldi

Manchester City'nin sahibi ve BAE Başkan Yardımcısı Şeyh Mansur, City ile Inter arasındaki Şampiyonlar Ligi maçı için İstanbul'da. 2008'de satın almış olduğu Manchester City'nin tek müsabakasını Ağustos 2010'da Liverpool ile Abu Dabi'deki şov maçında izleyen Mansur, 13 yıl sonrasında bir karşılaşmayı izleyecek. Şeyh Mansur'un 2010 senesinde Liverpool'u 3-0 yendikleri maçta ilk kez takımını statta
Manchester City'nin sahibi ve BAE Başkan Yardımcısı Şeyh Mansur, City ile Inter arasındaki Şampiyonlar Ligi maçı için İstanbul'da.
13 YIL ÖNCE İZLEMİŞTİ
2008'de satın aldığı Manchester City'nin tek maçını Ağustos 2010'da Liverpool ile Abu Dabi'deki gösteri maçında izleyen Mansur, 13 yıl sonra bir karşılaşmayı izleyecek.
3-0 KAZANDILAR
Şeyh Mansur'un 2010 yılında Liverpool'u 3-0 yendikleri maçta ilk kez takımını statta izlediği aktarıldı.
"Şeyh Mansur, 13 yıl sonra maç izlemek için İstanbul'a geldi" haberi, 10 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 10 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.



YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.