Sevilla polisi Fenerbahçe taraftarına saldırdı! Hastaneye kaldırılan var

Sevilla polisi, tribündeki Fenerbahçeli taraftarlara jopla vurdu. Yaralanan taraftarlar hastaneye kaldırıldı.
Temsilcimiz Fenerbahçe'nin UEFA Avrupa Ligi'nde deplasmanda Sevilla ile oynadığı Son 16 Turu maçında İspanyol polisi Türk taraftarlara orantısız güç uyguladı.
YARALANAN TARAFTARLAR HASTANEYE KALDIRILDI
Yaralanan bazı taraftarların hastaneye kaldırıldığı öğrenildi.
"ÇOK SAYIDA TARAFTAR VAR"
Fenerbahçe muhabiri Ahmet Ercanlar sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, "Sevilla polisi yine pisliğini yapmış. Fenerbahçe taraftarlarına çelik joplarla saldırmışlar. Çok sayıda taraftar hastaneye kaldırılmış" ifadelerini kullandı.
"Sevilla polisi Fenerbahçe taraftarına saldırdı! Hastaneye kaldırılan var" haberi, 10 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır. 10 Mart 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.