Şenol Güneş'in milli ara planı

Beşiktaş, milli aradan sonra Kadıköy'de Fenerbahçe ile karşılaşacak
Spor Toto Süper Lig'de oynadığı son 3 maçı kazanan Beşiktaş'ta keyifler yerinde. Teknik direktör Şenol Güneş'in, milli maçlar için lige verilen arada hücum planlarını genişletmek istediği ifade edildi.
Lige verilen milli araya 3 maçlık galibiyet serisiyle giren Beşiktaş'ta, teknik direktör Şenol Güneş'in takımının savunmasından memnun olduğu öğrenildi.
Güneş'in, 3 günlük iznin ardından takımının hücum gücünü yükseltmeye yönelik çalışmalara ağırlık vereceği belirtildi.
Milli takımlara gönderilen oyuncularını analiz ekibi tarafından yakından takip edecek siyah-beyazlılar, futbolcularının hem antrenman hem de maç performanslarına göre planlama yapacak.
Beşiktaş, milli aradan sonra Kadıköy'de Fenerbahçe ile karşılaşacak. Şenol Güneş, derbinin 11'ini milli takımlardaki oyuncuların durumuna göre belirleyecek.
Siyah-beyazlılarda A Milli Takımın kadrosundan çıkartılan Tayyip Talha Sanuç'nın tedavisine başladı. Genç futbolcunun durumu ilerleyen günlerde netlik kazanacak. Bu arada Beşiktaş, milli arada eksiklerini görmek için hazırlık maçı yapacak.
Siyah-beyazlılar, pazar günü Nevzat Demir Tesisleri'nde Ümraniyespor ile karşı karşıya gelecek. (TRT Spor)
"Şenol Güneş'in milli ara planı" haberi, 20 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır. 20 Mart 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.