Şenol Güneş: Umarım güzel bir oyunla İstanbulspor maçını kazanırız

Şenol Güneş: Umarım güzel bir oyunla İstanbulspor maçını kazanırız

"Rekabeti üst seviyeye çıkartacak bir kadro oluşturursak gelecek yılları da kurtarırız""Milli Takım kadro sonucuna saygı duyacağız""Bizden ne istiyorsunuz?

"Rekabeti üst seviyeye çıkartacak bir kadro oluşturursak gelecek yılları da kurtarırız"

"Milli Takım kadro sonucuna saygı duyacağız"

"Bizden ne istiyorsunuz? Biz bir şey istemedik"

Olgucan KALKAN/ İSTANBUL, - Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, "Kaybettiğimiz puanlardan sonrasında üzülmek yerine maçlardan ilkin iyi çalışmak zorundayız. İstanbulspor iyi bir ekip. Genç ve koşan bir rakip. Umarım güzel bir oyunla maçı kazanırız" dedi.Nevzat Demir Tesisleri'nde ligin 26'ncı haftasında karşılaşacağı İstanbulspor maçı hazırlıklarına süregelen Beşiktaş'ta, teknik direktör Şenol Güneş basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Beşiktaş'ın her vakit şampiyonluğa oynayan bir kulüp bulunduğunu söyleyen Güneş, "Bu sürem bir dalgalanma yaşıyoruz. Daha iyi oynamalıyız. Son oynadığımız maçta kolay top kayıpları yaptık fakat yalnız iki tane pozisyon verdik. Maçın son bölümünde dört beş pozisyon bulduk. Pas yüzdemizi artırmalıyız. Takım savunmamız iyiye gidiyor. Hücum zenginliğimiz de artınca her şey daha iyi olacak. Kaybettiğimiz puanlardan sonrasında üzülmek yerine maçlardan ilkin iyi çalışmak zorundayız. İstanbulspor iyi bir ekip. Hızlı hücuma çıkıyorlar, topu iyi kullanıyorlar. Genç ve koşan bir rakip. Umarım güzel bir oyunla maçı kazanırız" diye konuştu."REKABETİ ÜST SEVİYEYE ÇIKARTACAK BİR KADRO OLUŞTURURSAK GELECEK YILLARI DA KURTARIRIZ"Tayyip'in durumunun net olmadığını belirten tecrübeli teknik adam, "Colley ile Utku hasta, Onur'un da yorgunluğu vardı. Her oyuncunun iyi oynaması gerekir. Rekabeti üst seviyeye çıkartacak bir kadro oluşturursak gelecek yılları da kurtarırız. Orta sahada topu iyi tutmak rakibin gelmesini önlüyor. Önceden çok gol yiyorduk, şimdi az gol yiyoruz ama önemli olan üç puan kazanmak. Güçlü rakipler bizi bekliyor. Milli aradan sonra Fenerbahçe maçı var, sonrasında Giresunspor ve Trabzonspor'la devam edeceğiz. Hiçbir maç kolay değil" ifadelerini kullandı."MİLLİ TAKIM KADRO KARARINA SAYGI DUYACAĞIZ""Türk oyuncularımız ulusal maçlar için hazır" diyen Güneş, "Kadro sonucuna saygı duyacağız. Hoca en iyi kadroyu yapmış olacaktır. Milli takıma başarılar temenni ediyorum. Hem yerli hem de yabancı birçok oyuncumuz ulusal takımlara gidecek" dedi."BİZDEN NE İSTİYORSUNUZ? BİZ BİR ŞEY İSTEMEDİK"Alınan kararlarla ilgili görüşlerini açık bir şekilde söylediğini belirten Güneş, "Anlaşılmayan şey var ise buradayım ve telefonum açık" diyerek şunları söylemiş oldu:

"Tartışma yapılır, kararlar değişebilir. Ben değişen birçok karar gördüm. İstekler, temenniler olabilir. Gaziantep maçımızda kırmızı kart pozisyonu yayınlandı, ondan sonrasında başka maçlardan pozisyonlar gösterilmedi. Biz fena niyet ararsak buluruz. Federasyon da kulüpler de antrenörler de bizim. Biz bir şey dediğimizde puan bekliyorlar diyorlar. Oynamadan kazanılan maç var mı? Başkan konuşunca fena niyetin var dediler, başkanın söylediği olmadı. Demek ki hiçbir şey yok. Kazanan da sen, şikayetçi olan da sen. Bizden ne istiyorsunuz? Biz bir şey istemedik."

"Şenol Güneş: Umarım güzel bir oyunla İstanbulspor maçını kazanırız" haberi, 14 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.