Şenol Güneş, Kadıköy'de bir ilki yaşadı!

Beşiktaş, Süper Lig'in 27. haftasında 50. dakikada 10 kişi kaldığı karşılaşmada Fenerbahçe'yi 4-2 yenerek sahadan galip ayrıldı. Şenol Güneş, Kadıköy'de ilk kez lig maçı kazandı
.
Spor Toto Süper Lig'de Beşiktaş'ın Fenerbahçe'yi 4-2 yendiği derbide, Şenol Güneş bir ilk yaşadı.
Beşiktaş'ın teknik patronu Şenol Güneş, Kadıköy'de çıktığı 15. derbide ilk kez kazandı.
Daha önce Trabzonspor ile 7, Bursaspor ile 1, Beşiktaş ile 4 kez, Antalyaspor ve Sakaryaspor ile 1'er kez olmak üzere toplam 14 kez Kadıköy'e çıkan Şenol Güneş, ilk kez galibiyet sevinci yaşadı.
Tek galibiyeti Ziraat Türkiye Kupası'nda
2014/2015 sezonunda Bursaspor'u çalıştıran Şenol Güneş, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Fenerbahçe ile eşleşmişti.
Güneş'in takımı sahasındaki ilk maçı 1-0 kaybetmesine rağmen, Şükrü Saracoğlu'ndaki maçı 3-0 kazanarak tur atlamıştı.
"Şenol Güneş, Kadıköy'de bir ilki yaşadı!" haberi, 03 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 03 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.