Semih Şentürk'ten Oğuz Çetin'e olay sözler! "Üç kez aradım, telefonuma bakmadı"

Semih Şentürk'ten Oğuz Çetin'e olay sözler!

Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Semih Şentürk, sarı-lacivertli kulüpte Futbol Direktörü olarak göreve başlayan Oğuz Çetin'e yönelik dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Şentürk, tebrik etmek için üç kez aradığını ancak telefonlarına dönüş alamadığını söyledi.

Fenerbahçe'nin eski golcülerinden ve spor yorumcusu Semih Şentürk, sarı-lacivertli kulüpte Futbol Direktörü görevine getirilen Oğuz Çetin hakkında dikkat çeken açıklamalar yaptı.

Uzun yıllardır tanıdığı Oğuz Çetin'i göreve başlamasının ardından tebrik etmek istediğini belirten Şentürk, yaptığı telefon aramalarına yanıt alamadığını ifade etti.

"ÜÇ KEZ ARADIM, TELEFONUMA BAKMADI"

Semih Şentürk, açıklamasında Oğuz Çetin ile geçmişe dayanan yakın ilişkilerine vurgu yaparak şu ifadeleri kullandı:

"Oğuz Hoca benim babam gibi. Çocukluğumu bilir benim. Düne kadar devamlı konuştuğum Oğuz Hocam şimdi görev aldı, üç defa aradım telefonuma bakmıyor. Görev falan istemiyorum Hocam, tebrik etmek için aradım."

FENERBAHÇE'DE GÖREVE BAŞLADI

Oğuz Çetin, Fenerbahçe'de Futbol Direktörü olarak göreve başlamıştı. Semih Şentürk'ün yaptığı açıklamalar ise kısa sürede sosyal medyada geniş yankı uyandırdı.

"Semih Şentürk'ten Oğuz Çetin'e olay sözler! "Üç kez aradım, telefonuma bakmadı"" haberi, 27 Haziran 2026 tarihinde yazılmıştır. 27 Haziran 2026 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.