Semih Saygıner, Kore'deki ilk turnuvasında şampiyon oldu

Milli bilardocu Semih Saygıner, Kore'deki ustalaşmış ligdeki (PBA) ilk turnuvasında rakiplerini bir bir yenerek şampiyon oldu. Yarı finali Koreli IS Park'a karşı 4-3 kazanan Saygıner finale çıktı ve evsahibi rakibi SD Lee'yi set vermeden 4-0 yenik ederek şampiyonluğa ulaştı. Semih Saygıner, yeni aktarma olduğu PBA Bilardo Ligindeki ilk sezonun ilk ayağında rakiplerine üstünlük sağlayarak 1 numara
p>Bilardodaki gururumuz Semih Saygıner, başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor.
Milli Bilardocu Semih Saygıner transfer olduğu Kore'deki profesyonel ligdeki (PBA) ilk turnuvasında rakiplerini bir bir yenerek şampiyon oldu.
15'er sayılık setler halinde oynanan ve 4 set kazananan galip geldiği maçlarda yarı finali Koreli IS Park'a karşı 4-3 kazanan Saygıner finale çıktı. Semih Saygıner final maçında yine Koreli rakibi SD Lee ile karşılaştı.
Evsahibi rakibine karşı İlk seti 15-2, ikinci seti 15-0, üçüncü seti 15-13 ve dördüncü seti 15-10 kazanan Saygıner şampiyonluğa ulaştı. Rakibine set vermeden kazanan Semih Saygıner yeni transfer olduğu PBA Bilardo Ligindeki ilk sezonun ilk ayağında rakiplerine üstünlük sağlayarak 1 numara olduğunu gösterdi.
"Semih Saygıner, Kore'deki ilk turnuvasında şampiyon oldu" haberi, 19 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 19 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.