Şanlıurfa'da sıcaklardan kaçış başladı! Hafta sonu şehir adeta boşalıyor

Şanlıurfa'da 40 dereceyi aşan hava sıcaklıkları nedeniyle vatandaşlar hafta sonları serin bölgelere akın ediyor. Halfeti ve Bozova en çok tercih edilen kaçış noktaları arasında yer alıyor.
Türkiye'nin en sıcak şehirlerinden biri olan Şanlıurfa'da bunaltıcı hava etkisini artırdı. Termometrelerin 40 derecenin üzerine çıkmasıyla birlikte vatandaşlar, hafta sonunu fırsat bilerek serin bölgelere gitmeye başladı.
Özellikle sabahın erken saatlerinden itibaren kentten ayrılan vatandaşlar nedeniyle şehir merkezi sessizliğe bürünürken, birçok cadde ve meydan boş kaldı.
SICAKLIKLAR 40 DERECEYİ AŞTI
Haziran ayı olmasına rağmen etkisini artıran sıcak hava dalgası, kentte günlük yaşamı zorlaştırıyor.
Öğle saatlerinde dışarıda vakit geçirmek neredeyse imkânsız hale gelirken, vatandaşlar sıcak havadan korunmak için farklı çözümler arıyor.
HAFTA SONLARI ŞEHİR BOŞALIYOR
Gazete İpekyol'un haberine göre, hafta sonunu değerlendirmek isteyen Şanlıurfalılar sabahın ilk saatlerinde yola çıkıyor.
Kent merkezinde hareketlilik azalırken, sokaklar ve meydanlar büyük ölçüde boş kalıyor.
EN ÇOK TERCİH EDİLEN ROTALAR
Şehir merkezindeki bunaltıcı sıcaklardan uzaklaşmak isteyen vatandaşlar, daha serin bölgeleri tercih ediyor.
Halfeti ve Bozova başta olmak üzere piknik alanları, göl çevresi ve ağaçlık bölgeler hafta sonlarında en yoğun ilgi gören noktalar arasında yer alıyor.
"Şanlıurfa'da sıcaklardan kaçış başladı! Hafta sonu şehir adeta boşalıyor" haberi, 27 Haziran 2026 tarihinde yazılmıştır. 27 Haziran 2026 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.