Şampiyonluk kutlamasında Icardi'den Dzeko'ya gönderme: "Orjinali geliyor orjinali!"

Şampiyonluk kutlamasında Icardi'den Dzeko'ya gönderme:

Süper Lig'de 25 golle sezonun gol kralı olan Icardi, şampiyonluk kutlamalarında ön plana çıktı. Galatasaray'ın Arjantinli yıldızı, Fenerbahçe'nin Boşnak oyuncusu Dzeko'ya dikkat çekici bir gönderme yaptı.

Galatasaray, sezonun son maçında dün akşam Konyaspor'a konuk oldu ve yeşil-beyazlı ekibi 1-3 yenerek Okan Buruk yönetiminde ikinci, toplamda ise 24. şampiyonluğunu kazandı. Sarı-kırmızılı ekip, bu akşam düzenlenen törenle şampiyonluk kupasını müzesine götürdü. Geceye damgasını vuran isim ise Mauro Icardi oldu.

Sezonu gol kralı olarak tamamlayan ve Galatasaray'a şampiyonluğu getiren Arjantinli süper yıldız Mauro Icardi, şampiyonluk töreninde sahneye çıkmadan önce ilginç bir an yaşandı. Fenerbahçe'nin golcüsü Edin Dzeko'nun gol müziği olan 'Beni Sev' şarkısı çalındı.

Bu olay, sarı-kırmızılı taraftarlar arasında şaşkınlık yaratırken, hemen ardından "Orijinali geliyor" anonsu yapıldı ve Mauro Icardi'ye özgü olan 'Aşkın Olayım' şarkısı çalındı. Bu anlar, sosyal medyanın gündemine otururken büyük ilgi gördü.

Arjantinli futbolcu, kaydettiği 25 golle sezonu gol kralı olarak tamamladı. Edin Dzeko ise 21 golle gol krallığı yarışında ikinci sırada yer aldı.

Tribünler ayakta...

Mauro Icardi, peleriniyle sahnede! #beINSPORTS pic.twitter.com/RevJj8Codg

— beIN SPORTS Türkiye (@beINSPORTS_TR) May 27, 2024

"Şampiyonluk kutlamasında Icardi'den Dzeko'ya gönderme: "Orjinali geliyor orjinali!"" haberi, 28 Mayıs 2024 tarihinde yazılmıştır. 28 Mayıs 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.