Şampiyonluk gitti: Fatih Terim konuştu!

PAOK'a 4-1 yenilip şampiyonluk şansını kaybeden Panathinaikos'ta moraller bozuk! Panathinaikos teknik direktörü olan Fatih Terim 'açıklayacaklarım var' diyerek sezon sonunu bekleyin imajı çizdi! İşte o sözler..
Yunanistan Ligi Şampiyonluk Grubu'nun dokuzuncu haftasında Fatih Terim'in çalıştırdığı Panathinaikos, deplasmanda PAOK'a 4-1 mağlup oldu.
Bu yenilgiden sonra Panathinaikos'un matematiksel olarak şampiyonluğu kazanma şansı kalmadı. Maçın ardından Fatih Terim, konuşmasına PAOK'u tebrik ederek başladı. Tecrübeli teknik adam, ''Bu olaya 4-1'lik bir sonuç olarak değil, mağlubiyet olarak bakılmalıdır.'' dedi.
Yıl sonunda bazı şeyleri tartışmamız gerekiyor. Olympiakos'la maçımız ve ardından kupa finalimiz var.
Fatih Terim, takımın sorunlarıyla ilgili çok fazla söz söyledi.

''Birçok şeyi doğru yaptık ama gol yememek zor. Ancak ne yazık ki bireysel hatalar ve yediğimiz goller devam ediyor. Skor tablosunda geride kaldığımız için oyun olarak çok etkilendik" dedi. Fatih Terim, sezon sonuna işaret eden bir açıklama yaparak sözlerini şöyle tamamladı:
"Bu sezon sonunda Panathinaikos taraftarlarına anlatacak çok şeyimiz olacak."
"Şampiyonluk gitti: Fatih Terim konuştu!" haberi, 15 Mayıs 2024 tarihinde yazılmıştır. 15 Mayıs 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.