Şampiyonlar Ligi'nde Inter, Milan'ı 2-0 Mağlup Etti

Şampiyonlar Ligi Yarı Final ilk karşılaşmaları bugün oynanan tek maçla sonlandı. Inter deplasmanda karşılaşmış olduğu Milan'ı 2-0 yenik etti.
Şampiyonlar Ligi Yarı Final ilk karşılaşmaları bugün oynanan tek maçla sonlandı. Inter deplasmanda karşılaştığı Milan'ı 2-0 mağlup etti.Şampiyonlar Ligi'nde yarı final heyecanı devam ediyor. Bugün oynanan Milan - Inter karşılaşmasıyla birlikte yarı final ilk maçları tamamlandı. San Siro'da oynanan karşılaşmayı İspanya Futbol Federasyonu'ndan Gil Manzano yönetti. Ev sahibi ekip Milan karşılaşmaya; Maignan- Calabria, Kjaer, Tomori, Hernandez, Krunic, Tonali, Diaz, Bennacer, Saelemaekers ve Giroud 11'iyle çıktı. Konuk ekip Inter ise; Onana- Darmian, Acerbi, Bastoni, Dumfries, Barella, Mkhitaryan, Dimarco, Hakan Çalhanoğlu, Martinez ve Dzeko ile sahadaydı. İki İtalya temsilcisinin karşılaştığı mücadeleyi konuk ekip Inter 2-0 kazandı. Inter'e galibiyeti getiren golleri 8'inci dakikada Dzeko ve 11'inci dakikada Mkhitaryan kaydetti. Karşılaşmada milli futbolcu Hakan Çalhanoğlu 78 dakika sahada kaldı ve 8'inci dakikada Dzeko'nun attığı golün asistini yaptı. Bu sonucun ardından Inter, yarı final rövanş karşılaşması öncesi büyük avantaj yakaladı.Bu mücadelenin rövanşı 16 Mayıs Salı günü saat 22.00'de Inter'in ev sahipliğinde Giuseppe Meazza'da oynanacak.Şampiyonlar Ligi Yarı Final ilk karşılaşmalarının ardından alınan sonuçlar şu şekilde: Real Madrid - Manchester City: 1-1
Milan - Inter: 0-2
- İstanbul
"Şampiyonlar Ligi'nde Inter, Milan'ı 2-0 Mağlup Etti" haberi, 11 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.