Şampiyonlar Ligi finalinde dünyaca ünlü sanatçılar İstanbul'da şov yaptı

İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadı'nda Manchester City ile Inter içinde oynanan UEFA Şampiyonlar Ligi finali öncesinde dünyaca meşhur sanatçılar sahne aldı. Burna Boy ve Anitta'nın performansının yanı sıra, Macar piyanist Adam György sahanın ortasında canlı canlı Şampiyonlar Ligi müziğini çaldı. Büyük bir görsel şölen yaşandı.
İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadı'nda Manchester City ile Inter arasında oynanan UEFA Şampiyonlar Ligi finali öncesinde büyük bir görsel şölen yaşandı.
ANITTA VE BURNA BOY SAHNEDE
Final için İstanbul'a gelen dünyaca ünlü sanatçılar, maça dakikalar kala sahne aldı. İlk olarak sahneye Burna Boy çıktı. Ardından Anitta, dansçılarıyla birlikte performans sergiledi.
SAHANIN ORTASINDA ŞAMPİYONLAR LİGİ MÜZİĞİNİ ÇALDI
Macar piyanist Adam György, futbolcuların dizildiği sırada sahanın içinde canlı canlı Şampiyonlar Ligi müziğini çaldı. Ardından maça start verildi.
"Şampiyonlar Ligi finalinde dünyaca ünlü sanatçılar İstanbul'da şov yaptı" haberi, 10 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 10 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.







YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.