Şampiyon Galatasaray'dan Fenerbahçe ve Beşiktaş'a gönderme

Süper Lig'de şampiyonluğunu ilan eden Galatasaray yaptığı paylaşımla ezeli rakipleri Fenerbahçe ve Beşiktaş'a göndermede bulundu.
Galatasaray, Süper Lig'in 36. haftasında MKE Ankaragücü'nü deplasmanda yenerek şampiyonluğunu ilan etti. Sarı kırmızılılar 23. şampiyonluğunu ilan etti.
Sarı kırmızılılar, Fenerbahçe'nin mabedi Ülker Stadyumu ve Beşiktaş'ın evi Vodafone Park'ın olduğu bir video paylaştı ve "Şşşşştttt! 1, 2, 3, Cimbombom!" paylaşımını yaptı. Videoda ayrıca 23. şampiyonluğa vurgu yapıldı.
"Şampiyon Galatasaray'dan Fenerbahçe ve Beşiktaş'a gönderme" haberi, 01 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 01 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.