Samet Koç'dan açıklama geldi! “Süresiz bir transfer yasağımız yoktur” dedi!

Kayserispor Basın Sözcüsü Samet Koç, transfer yasağıyla ilgili yaptığı açıklamalar yaptı! "Süresiz bir transfer yasağımız yoktur"..
Kayserispor basın sözcüsü Samet Koç, transfer yasağına ilişkin yaptığı açıklamada, "Süresiz transferimiz yok" dedi.
SAMET KOÇ'TAN AÇIKLAMA
Kayserispor sözcüsü Samet Koç, Kayserispor'a 3 sezon transfer yasağı geldiği yönündeki haberleri yalanladı. Geçmiş dosyaların ödenmesi halinde kulübün blokajını kaldırabileceklerini ve kadrolarını güçlendirebileceklerini söyleyen Koç, sosyal medya hesabından şunları söyledi: "Son günlerde kulübümüzün isminin anıldığına dair kasıtlı bir haber yapıldığını biliyorlar. Gerçeği yansıtmayan, sadece hakaret amaçlı yapılan haberleri kaynak belirtmeden takip ettiğimizi ve yasal haklarımızı kullanacağımızı belirtmek isterim.Süresiz yayın yasağımız yoktur.Yeni yayınlarımız bu kadar uzun süre kaydedilebilir. Çünkü kalan 5 dosyanın ödemesi tamamlandı. Bu da kamuoyuna saygıyla duyurulacaktır" dedi..
"Samet Koç'dan açıklama geldi! “Süresiz bir transfer yasağımız yoktur” dedi!" haberi, 17 Ocak 2024 tarihinde yazılmıştır. 17 Ocak 2024 tarihinde de güncellenmiştir.
Kaynak:İHA

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.