Salihlili Nisrem Uçar, kick boksta Türkiye ikincisi oldu

Ankara'da düzenlenen Türkiye Kick Boks Şampiyonası'nda Manisa'nın Salihli ilçesi sporcusu Nisrem Uçar, Türkiye ikincisi oldu.
Ankara'da düzenlenen Türkiye Kick Boks Şampiyonası'nda Manisa'nın Salihli ilçesi sporcusu Nisrem Uçar, Türkiye ikincisi oldu.
Okul Sporları Gençler Türkiye Kick Boks Şampiyonası Ankara'da gerçekleştirildi. Şampiyonaya katılan Salihli Hafsa Sultan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi talebesi Nisrem Uçar, +64 kilogramda Türkiye 2'ncisi oldu. Uçar, elde etmiş olduğu aşama ile gümüş madalya kazanmıştır. Nisrem Uçar Yılmaz, Ordu ve Kocaeli'de Türkiye Şampiyonluğu, İstanbul'da dünya ikinciliği elde ederken, bu kez de Ankara'da Türkiye 2'ncisi olarak, kick boksta Salihli'ye bir gurur daha yaşattı. - MANİSA
"Salihlili Nisrem Uçar, kick boksta Türkiye ikincisi oldu" haberi, 03 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.