Sadettin Saran’dan adaylık açıklaması!

Fenerbahçeli eski yönetici Sadettin Saran, bir sonraki Fenerbahçe kongresinde aday olacağını açıkladı.
İTÜ Bilişim Teknolojileri Zirvesi’nde konuşan Saran, bir sonraki kongrede Fenerbahçe Başkanlığına aday olacağını söyledi. Saran yaptığı açıklamada “Bir sonraki kongrede aday olacağım. Fenerbahçe, şu anda fark yaratabileceğimiz bir yer.” şeklinde görüş bildirdi.
2018 yılında Fenerbahçe Başkanlığına seçilen Ali Koç 2021 yılında yapılan seçimlerde 2. kez kulüp başkanı olmuştu. Koç’un 3 yıl daha görev süresi devam ediyor ancak kötü gidişat nedeniyle sezon sonu seçim kararı alınabileceği de tartışılan konular arasında.
"Sadettin Saran’dan adaylık açıklaması!" haberi, 17 Aralık 2021 tarihinde yazılmıştır. 17 Aralık 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.