Rıza Çalımbay'dan Eric Bailly ve Rachid Ghezzal açıklaması

Beşiktaş Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Fenerbahçe derbisinin camia için çok önemli olduğunu ve kesinlikle kazanmaları gereken bir mücadele olduğunu söyledi.
Trendyol Süper Lig’in 15. haftasında 9 Aralık Cumartesi günü sahasında Fenerbahçe ile karşılaşacak olan Beşiktaş, müsabakanın hazırlıklarını bugün sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Siyah-beyazlıların tecrübeli çalıştırıcısı Rıza Çalımbay da idmanda basın mensuplarına açıklamalarda bulunmuş oldu.
“BİRLİK VE BERABERLİK İÇİNDE ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAPACAĞIZ”
Beşiktaş Kulübü Futboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Feyyaz Uçar ve Futbol Takımları Genel Koordinatörü Samet Aybaba ile dün Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri’nde bir araya geldiklerini belirten Çalımbay, "Birlik ve beraberlik içinde çok güzel şeyler yapacağız. Bu yıllardan beri Beşiktaş'ta görülmeyen bir şey. Çok güzel bir şey. Biz bir araya gelince güldük. Dün geldiklerinden dolayı çok mutlu oldum. Hep birlikte, burada en iyisini yapmaya çalışacağız" ifadelerini kullandı.
SAKAT FUTBOLCULARIN DURUMU
Sakat futbolcuların son durumunun sorulması üzerine de tecrübeli teknik adam, "Onların kararını doktor arkadaşımız verecek. Şu anda Rosier de Masuaku da antrenmana çıkmıyor. Şu an belli değil. Doktorlarla konuştuktan sonra daha net şekilde öğreniriz. Tayyip Talha çalışıyor, şu ana kadar tam hazır değil.
Bailly ve Ghezzal'a bakıyoruz şu anda. Antrenmana çıkalı iki gün oldu, maç gününe kadar karar vereceğiz" yanıtını verdi
“CAMİA İÇİN ÖNEMLİ BİR MAÇA ÇIKACAĞIZ”
Rıza Çalımbay, Fenerbahçe müsabakasından mutlak galibiyetle ayrılmak istediklerini dile getirdi. Çalımbay, "Durumumuz iyi, hiçbir sorunumuz yok. Tek hedefimiz maçı bekliyoruz. Bizim için, yandaş için, camia için önemli bir maça çıkacağız.Biz bunun farkındayız, oyuncularımız da farkında. Buradaki farkındalığımızı da sahaya dökmemiz gerekiyor. Mutlaka kazanmamız gerekiyor. Başka hiçbir düşüncemiz yok kafamızda.
Eğer yukarıyı yakalamak istiyorsak maçı kesinlikle kazanmamız lazım. Ben başta taraftarımıza çok güveniyorum. Onların çok büyük desteği olacak onu biliyorum.
Her zaman da oldu. Futbolcularıma da sonuna kadar güveniyorum. Sakatmış, oymuş, buymuş hiçbiri mazeret değil. Bu maç bizim eleştiri ve dönüm maçı. Onun için bu maçı kesinlikle kazanmamız lazım" şeklinde konuştu.
“ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAPACAĞIZ”
Fenerbahçe derbisi öncesi taraftara açık antrenman yapmayı düşünüp düşünmedikleriyle ilgili da Çalımbay, "Ben kapatmaktan yana değilim. Dün Feyyaz geldi, konuştuk. Bugün de açtık. Biz her şeye açığız. Bu belli bir yere kadar olur. Her zaman olmaz.
Zaten bu işler artık Feyyaz'ın üstünde. Feyyaz'ın da iyi bir şekilde yapacağına inanıyorum. O da sizlerin içinden gelen birisi. Hem de bizim içimizden gelen birisi. İki tarafı da çok iyi anlar. Onun için çok güzel şeyler yapacağız. Basın olmazsa hiçbir şey olmaz. Basının da olması gerekiyor. Herkesin de bir işi var. İşini yapması için güzel şeyler sağlamamız gerekiyor. Biz basın için elimizden gelen ne var ise, güzel neler yapabilirsek yapacağız" cümlelerine yer verdi.
HASAN ARAT YURT DIŞINDA
Başkan Hasan Arat ile şu ana kadar görüşme fırsatının olmadığını da aktaran Rıza Çalımbay, "Başkan cuma günü buraya gelecek. Görüşeceğiz ve takımla tanışacağız. Yurt dışındaymış, geldiği zaman görüşeceğiz" diyerek sözlerini noktaladı.
"Rıza Çalımbay'dan Eric Bailly ve Rachid Ghezzal açıklaması" haberi, 06 Aralık 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.