Rıza Çalımbay: Penaltı olmasa, başka olurdu

Rıza Çalımbay: Penaltı olmasa, başka olurdu

Sivasspor teknik direktörü Rıza Çalımbay, Fenerbahçe mağlubiyetinin ardından yaptığı açıklamada "Penaltı olmasa, bu maç başka yere giderdi. Son bölümde tüm riskleri aldık" dedi.

Demir Grup Sivasspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Fenerbahçe maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

"Fenerbahçe'ye karşı kötü oynamadık. Fenerbahçe çok iyi kurulmuş bir takım. Penaltı olmasa, bu maç başka yere giderdi. Son bölümde tüm riskleri aldık. Ancak doldur boşalt ile olacak iş değil bu. Kenarda sürekli söyledik, pas yaptığımızda daha etkili olduk. Son paslarda etkili olamadık. Çok güzel bir lig maçı oldu lakin yapacak bir şey de yok." 

Dünya Kupası arasıyla ilgili konuşan Rıza Çalımbay "İnşallah son maçımızı evimizde kazanırız. Ara, bizim için mükemmel olacak. Yorgunluk, bıkkınlık oluyor. Uzun yolculuklar yaptık." diye konuştu.

"Rıza Çalımbay: Penaltı olmasa, başka olurdu" haberi, 07 Kasım 2022 tarihinde yazılmıştır. 07 Kasım 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.