Rıdvan Dilmen çileden çıktı: Gözümüzün içine baka baka acayip şeyler oluyor

Rıdvan Dilmen çileden çıktı: Gözümüzün içine baka baka acayip şeyler oluyor

Ünlü yorumcu Rıdvan Dilmen, Alanyaspor-Fenerbahçe maçının ilk yarısında yaşananlar için çarpıcı yorumlarda bulunmuş oldu. Dilmen, "TFF ve MHK darmadağın olmuş. Gözümüzün içine baka baka acayip şeyler oluyor" dedi.

TV8.5 yorumcusu Rıdvan Dilmen, Alanyaspor ile Fenerbahçe'nin oynadığı karşılaşmanın dönem içinde birbirinden çarpıcı açıklamalar yapmış oldu.

"DARMADAĞIN OLMUŞLAR"

Ünlü yorumcu Rıdvan Dilmen ilk yarıda yaşananlar için , "Günlerdir izliyoruz. Darmadağın olmuş bir TFF ve MHK var. Türk futbolunda her gün gözümüzün içine baka baka şaşırtıcı ve hayret verici şeyler oluyor." dedi.

İşte Rıdvan Dilmen'in yorumları:

"Osayi Samuel'in pozisyonu bence net kırmızı kart. Mete Kalkavan darmadağın oldu. Bu tecrübede bir hakeme iyi gözle bakan biriyim. Bugün öylesine hatalar yaptı ki... Furkan'a vermediği iki sarı kartlık pozisyon var. Kafası Osayi'de kaldı. Mete Kalkavan'ın atamadığı Furkan'a bakalım Ersun Yanal ne yapacak?

"AYNI STATTA OLMADI MI İKİ POZSİYON?"

Günlerdir izliyoruz. Darmadağın olmuş bir TFF ve MHK var. Türk futbolunda her gün gözümüzün içine baka baka acayip şeyler oluyor. Alanyaspor'un attığı golde ofsayt çizgisini çok net bir şekilde gözümüze soktular! Fenerbahçe'nin attığı golde ki ofsayt çizgisi neden flu çizildi... Aynı stadyumda olmadı mı iki pozisyon?"

"Rıdvan Dilmen çileden çıktı: Gözümüzün içine baka baka acayip şeyler oluyor" haberi, 19 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.