PSG'li taraftarlar takımın tesisini bastı! Başkan Khelaifi ve Messi topun ağzında

PSG taraftarları, Lionel Messi'nin izinli olmamasına karşın Suudi Arabistan'a gitmesi sebebiyle öfkeli. Ultras yandaş grubu kulüp binasını bastı ve yönetimin istifasını istedi. Ayrıca, Messi'ye hakaret edildi ve yeşil ışık yakan Messinin gönderilmesi istendi. PSG, ligde üst üste 3 yenilgi aldıktan sonrasında tehlikede.
PSG taraftarları Messi'nin izinli olmamasına rağmen Suudi Arabistan'a gitmesi nedeniyle öfkeli. Ultras taraftar grubu kulüp binasını bastı.
"YÖNETİM İSTİFA"
"Yönetim istifa!" tezahüratlarının yanı sıra Lionel Messi'ye de hakaret edildi. Taraftarlar, Barcelona ve Suudi Arabistan takımlarına yeşil ışık yakan Messi'nin gönderilmesini istiyor.
PUAN KAYIPLARI SABIR TAŞIRDI
Ligde alınan üst üste 3 mağlubiyetin ardından Marsilya makası iyice kapattı. Şampiyonlar Ligi'ne havlu atan PSG'de lig de tehlikede.
"PSG'li taraftarlar takımın tesisini bastı! Başkan Khelaifi ve Messi topun ağzında" haberi, 03 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.