PSG'de Neymar ve Mbappe krizi sürüyor

PSG'de Neymar ve Mbappe'nin yaşadığı penaltı krizi sürüyor.
Neymar, bir taraftarın sosyal medyadan yaptığı "Neymar, hiçbir kulüpte ikinci penaltıcı olamaz" paylaşımını beğendi.
PSG, sezonun ikinci maçında Montpellier'yi 5-2 gibi rahat bir skorla mağlup etmişti. Mücadelede 2 gol atan Neymar, başarılı bir performans sergiledi.
Maçta PSG'nin kazandığı ilk penaltıda topun başına geçen Mbappe, golü atamamıştı.
İsmail Kartal: Kimseye bir kırgınlığım yok
Neymar konu hakkında taraftarlarından birisi tarafından yapılan Twitter paylaşımını beğenerek, tartışmaları alevlendirdi.
Taraftar Twitter'dan yaptığı paylaşımda; "Görüşüne göre PSG'nin lideri artık Mbappe. Penaltıları o kullanıyor. Bunun nedeni de tamamen sözleşmeyle ilgili. Çünkü Neymar, hiçbir kulüpte ikinci penaltıcı olamaz." yazdı.
Neymar daha sonra bu beğenisini geri aldı.
"PSG'de Neymar ve Mbappe krizi sürüyor" haberi, 15 Ağustos 2022 tarihinde yazılmıştır. 15 Ağustos 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.