Prip'in attığı gol, Konyaspor'a galibiyet getirdi

Konyaspor, MKE Ankaragücü'nü evinde konuk ettiği Süper Lig maçını 1-0'lık skorla kazandı. Bu galibiyetle yeşil-beyazlılar, ligdeki 7 maçlık galibiyet hasretine son vermiş oldu.
Trendyol Süper Lig'in 25. haftasında Konyaspor, sahasında MKE Ankaragücü'nü konuk etti ve mücadeleden 1-0'lık skorla galip ayrıldı. Yeşil-beyazlılar, Louka Prip'in 38. dakikada attığı golle galibiyete ulaştı.
Bu sonuçla birlikte Konyaspor, puanını 25'e çıkararak ligde 19. sırada yer alırken, MKE Ankaragücü ise 29 puanla 11. sıraya geriledi.
7 MAÇLIK GALİBİYET HASRETİ BİTTİ
Bu sonuçla birlikte Konyaspor, Süper Lig'de 7 maçlık galibiyet hasretini sonlandırdı. Louka Prip'in attığı gol, takımın uzun süren galibiyet özlemini sona erdirdi. Yeşil-beyazlılar, taraftarlarına uzun bir aradan sonra sevinç yaşattı ve önemli bir galibiyet elde etti.
SON 3 MAÇTA GALİBİYET ALAMADI
Emre Belözoğlu'nun öğrencileri son 3 lig maçında mücadele etti ve bu süreçte 2 mağlubiyet ve 1 beraberlik elde etti.
"Prip'in attığı gol, Konyaspor'a galibiyet getirdi" haberi, 11 Şubat 2024 tarihinde yazılmıştır. 11 Şubat 2024 tarihinde de güncellenmiştir.
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.