Polestar, Super Bowl 2022 etkinliğinde elektrikli sedanı Polestar 2’yi tanıttı
Leonardo DiCaprio destekli Polestar’ın rakipleri Tesla ve Volkswagen’i hedef alan reklamı, Super Bowl 2022 sırasında en popüler reklamlar listesinin başında yer aldı.
EDO, etkinlik sırasında ve sonrasında internette en çok aranan 20 Super Bowl reklamından beşinin elektrikli araçlar odaklı olduğunu ve Polestar, Kia, Nissan, Chevrolet ve BMW tarafından yapıldığını belirterek, pille çalışan araçların artan popülaritesini vurguladı.
Veri firmasına göre, elektrikli araçlarla ilgili TV reklamlarının sayısı son yıllarda dört katına çıkarak 2019’da 8.100’den 2021’de 33.000’e yükseldi ve bu yıl bir başka önemli artışa hazırlanıyor.
Çinli Geely ve Volvo Cars’a ait olan Polestar, 2022’nin ilk yarısında özel amaçlı satın alma şirketi (SPAC) Gores Guggenheim ile ters birleşme yoluyla halka açılma sürecinde. Tesla patronu Elon Musk, Twitter’da yaklaşık 74 milyon takipçisinden birinin Polestar reklamını göstermesine gülme emojisi ile yanıt verdi.
Tesla, Musk’ın bu parayı ürün geliştirme için kullanmayı tercih ettiğini söyleyerek, pazarlamaya harcama yapmaktan kaçındı.
"Polestar, Super Bowl 2022 etkinliğinde elektrikli sedanı Polestar 2’yi tanıttı" haberi, 17 Şubat 2022 tarihinde yazılmıştır. 17 Şubat 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.