Play-off sistemi geri geliyor

Play-off sistemi geri geliyor

Süper Lig ekipleri Hatay ve Gaziantep’in ligden çekilmesiyle haksız rekabet ortamı oluştuğunu ve bu nedenle de eşitlik ilkesinin ortadan kalktığını savunarak play-off sisteminin geri getirilmesi talebinde bulundu.

6 Şubat'ta Kahramanmaraş Pazarcık ve Elbistan'da meydana gelen depremler afet bölgesini yerle bir ederek binlerce vatandaşımızın ölümüne neden oldu. Depremin ardından Gaziantep FK ile Hatayspor Spor Toto Süper Lig'den çekilirken Süper Lig ekiplerinden dikkat çekici bir hamle geldi.

Sözcü'de yer alan habere göre; Gaziantyep FK ve Hatayspor'un ligden çekilmesinin ardından son yapılan Kulüpler Birliği Vakfı (KBV) toplantısında başkanlardan flaş bir hamle geldi.

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi’nin, lig şampiyonunun play-off sistemiyle belirlenmesi yönünde talepte bulundu. Siyah-beyazlı ekibinin başkanının bu talebi Süper Lig takımlarının başkanlarından destek gördü.

Galatasaray ve Fenerbahçe bu öneriye karşı çıkmasına rağmen diğer kulüplerin play-off sistemine sıcak baktığı kaydedildi.

Kulüpler, Hatay ve Gaziantep’in ligden çekilmesiyle haksız rekabet ortamı oluştuğunu ve böylece de eşitlik ilkesinin ortadan kaybolduğunu savundu.

KBV’de ortak karar çıkmadığı için kulüplerin bireysel olarak TFF’ye başvuracağı, 2011-12 sezonunda olduğu gibi şampiyonun lig bitiminde play-off maçları sonunda belirlenmesini isteyeceği öğrenildi.

"Play-off sistemi geri geliyor" haberi, 23 Şubat 2023 tarihinde yazılmıştır. 23 Şubat 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.