Pereira çılgına döndü!

Pereira çılgına döndü!

Fenerbahçe’nin eski teknik direktörü Vitor Pereira çalıştırdığı Brezilya ekibi Corinthians ile Coritiba arasında oynanan maçta hakemin kararına itiraz edince kırmızı kart gördü.

Fenerbahçe’de iki farklı dönemde görev yapan Corinthians teknik direktörü Vitor Pereira maçın hakemine görterdiği tavırla gündeme oturdu.

Dün gece Brezilya Ligi’nde Coritiba ile Corinthians arasında oynanan ve 2-2 sona eren maçın 38. dakikasında Corinthians’tan Bruno Cittadini direkt kırmızı kart gördü. Bu karar sonrası sinirlenen Pereira’nın tepkisi ise dikkat çekti. Hakeme itiraz eden teknik direktör kırmızı kart gördü.

Bu olayın ardından Vitor Pereira ile ilgili ‘ayrılık’ haberleri yeniden alevlendi.

"Pereira çılgına döndü!" haberi, 10 Kasım 2022 tarihinde yazılmıştır. 10 Kasım 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.