Pendikspor'un bayrağı İstanbul Boğazı'nda dalgalanıyor

Pendikspor'un bayrağı İstanbul Boğazı'nda dalgalanıyor

Spor Toto 1. Lig Play-Off şampiyonu olarak Süper Lig'e yükselen Pendikspor'un bayrağı, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'ne ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı. Pendikspor'un bayrakları, İstanbul'da köprülere asıldı ve dalgalanıyor. Pendik Belediye Başkanı Ahmet Cin, asılan bayrağı sosyal medya hesabından paylaştı.

- Şampiyon Pendikspor'un bayrağı İstanbul Boğazı'nda dalgalanıyor

İSTANBUL - Spor Toto 1. Lig Play-Off şampiyonu olarak Süper Lig'e yükselen Pendikspor'un bayrağı, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'ne ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.

Spor Toto 1. Lig Play-Off şampiyonu olup, Süper Lig'e çıkan Pendikspor'un bayrakları, İstanbul'da köprülere asıldı. Pendikspor'un bayrakları, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde dalgalanıyor. Pendik Belediye Başkanı Ahmet Cin asılan bayrağı sosyal medya hesabından paylaştı.

"Pendikspor'un bayrağı İstanbul Boğazı'nda dalgalanıyor" haberi, 23 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.