Ozan Tufan: Hull City'de mutluyum

Ozan Tufan: Hull City'de mutluyum

Ozan Tufan, "Fenerbahçe'de 7 yıl süresince iyi şeyler hayata geçirmeye çalıştım. Acun ağabey ve hocanın beni istemesiyle de Hull City'e geçtim. Kolay olmayan bir süreçti fakat süratli bir uyarlama aşaması oldu.

Ozan Tufan, " Fenerbahçe'de 7 yıl boyunca iyi şeyler yapmaya çalıştım. Acun ağabey ve hocanın beni istemesiyle de Hull City'e geçtim. Kolay olmayan bir süreçti ama hızlı bir adaptasyon aşaması oldu. Hull City'de olmaktan mutluyum" dedi.Türkiye'de böyle bir durum yok. En önemli şeyin bu antrenman süreci olduğunu düşünüyorum. Hull City'de en golcü sezonumu geçirdim. Bunu Türkiye'de yapabilseydim belki kalıcı olurdum. Fenerbahçe'deki kısa bir dönemem bitti. Şimdi İngiltere'de daha tempolu, futbol anlayışının ve fiziğin daha yüksek olduğu ligde oynamaktan keyif alıyorum. Yarın keşke bunu da yapsaydım dememek için bugün her şeyimi veriyorum. Aklım ve kafam şu an çok rahat" dedi.Arda Güler'in Real Madrid'e transfer olmasından dolayı mutlu olduğunu söyleyen milli oyuncu, "Arda için çok mutlu oldum. Son zamanlarda aldığım en güzel haberlerden biriydi. Ailesi ve onun adına çok mutlu olduk. Çok gururlandık. Yeteneği ve futbol aklı tartışılmaz. Arda için çok doğru bir yer. İnşallah büyük başarılar elde eder ve hepimizi gururlandırır" diye konuştu.

"Ozan Tufan: Hull City'de mutluyum" haberi, 08 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.