Osmaneli Belediyespor Kadın Voleybol Takımı Sezonun İlk Antrenmanını Gerçekleştirdi

Osmaneli Belediyespor Kadın Voleybol Takımı Sezonun İlk Antrenmanını Gerçekleştirdi

1308 Osmaneli Belediyespor Kadın Voleybol Takımı sezonun ilk antrenmanını gerçekleştirmiş oldu. Takımın antrenmanını ziyaret eden Osmaneli Belediye Başkanı Münür Şahin, sporculara başarılar diledi.

1308 Osmaneli Belediyespor Kadın Voleybol Takımı sezonun ilk antrenmanını gerçekleştirdi.

Takımın antrenmanını ziyaret eden Osmaneli Belediye Başkanı Münür Şahin, sporcular başarılar diledi. Başkan Şahin, "Sporun ve sporcunun her zaman yanındayız. Osmaneli Belediyespor Kadın Voleybol Takımımız geçmişte olduğu gibi bu sezonda da gençlerimizle başarılı sonuçlar alacağız. Geçmişte kadın ve erkeklerde 3. ve 2. liglerde yer almış voleybol takımımız yine eski günlerine dönerek, örnek alt yapımız ile başarılarla dolu bir sezon geçiririz" dedi. - BİLECİK

"Osmaneli Belediyespor Kadın Voleybol Takımı Sezonun İlk Antrenmanını Gerçekleştirdi" haberi, 07 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 07 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.