Okan Buruk'tan Beşiktaş derbisi mesajı

Süper Lig'de Fatih Karagümrük'ü 2-0 mağlup eden Galatasaray'da teknik direktör Okan Buruk, maç sonunda açıklamalarda bulundu.
Galatasaray teknik direktörü Okan Buruk, 2-0'lık Karagümrük galibiyeti sonrası yaptığı açıklamada gelecek hafta oynanacak olan Beşiktaş derbisi hakkında konuştu.
İşte Okan Buruk'un açıklamaları:
"Bu hafta tutuk başladık. Olimpiyat Stadı'nda oynamak da bir iştir. Maça iyi başlamadık lakin sonrasında kontrolü aldık. Rakip birkaç pozisyonda kalemize yaklaştı. İlk yarı sonunda istediğimiz gibi pozisyonlar yakalayamadık. Çok daha farklı bir maç olması gerekirdi. Girdiğimiz pozisyonları değerlendiremedik.
"Nasıl olduğunu bilmiyorum"
İki iptal edilen gol var, onların nasıl olduğunu bilmiyorum. Göreceğiz. Emre Taşdemir hiç maç oynamadı lakin antrenman temposu, sahaya koymamızı sağladı. Genel olarak iyiydi. Ona da 'Hoş geldin' diyoruz. Juan Mata da gol attı, o da önemliydi.
Barış da Kerem de formayı istiyor. Bugün tam olarak Kerem'lik bir oyun çıkmadı. Devamında Barış girdi, o da istekliydi, daha iyisini de yapabilecek kalitesi var. Ondan daha iyisini bekliyorum. Bütün oyuncuları kullanmaya çalışıyorum
Yaklaşmak istiyoruz
Beşiktaş'ta hoca değişikliği oldu. İki takım için de çok önemli maç. Hedefimiz araya kadar kazanarak gitmek. Yukarıdaki takımlara puan olarak yaklaşmak istiyoruz
Beşiktaş'ın iyi bir kadrosu var
Beşiktaş'ın iyi bir kadrosu var. Şenol Güneş'e de hayırlı olsun dileklerimi iletmek istiyorum. Ümraniyespor maçları, bize rakip analizinde yol gösterecek. Derbiye yakışır şekilde çıkıp oynayacağız. Taraftarlarla enerji yaratıp, iyi bir oyun ortaya koymak istiyoruz."
Galatasaray, Karagümrük engelini 2-0'la geçti
Galatasaray’dan Cumhuriyet Bayramı’na özel forma
"Okan Buruk'tan Beşiktaş derbisi mesajı" haberi, 28 Ekim 2022 tarihinde yazılmıştır. 29 Ekim 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.