Okan Buruk istedi, Galatasaray dört futbolcuya zam yaptı

Okan Buruk istedi, Galatasaray dört futbolcuya zam yaptı

Galatasaray Yönetimi, Teknik Direktör Okan Buruk‘un isteği doğrultusunda Kerem Aktürkoğlu, Yunus Akgün, Abdülkerim Durmaz ve Sacha Boey’in maaşlarına zam yaptı.

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Galatasaray yönetimiyle bir görüşme gerçekleştirdi. Okan Buruk, sarı kırmızılı yönetimden Kerem Aktürkoğlu, Yunus Akgün, Abdülkerim Durmaz ve Sacha Boey’in maaşlarına zam yapılmasını istedi. Kulüp yönetimi bu talebi kabul ederek dört futbolcunun maaşlarına zam yaptı.

ABDÜLKERİM EN ÇOK KAZANAN YERLİ

Sözleşmelerini daha önce 2026 ve 2024’e kadar uzatan Kerem Aktürkoğlu ile Yunus Akgün’ün bu sezon 8 milyon TL olan maaşları 16 milyon TL’ye yükseltilecek. Abdülkerim Durmaz’ın 17 milyon TL olan maaşı 2025-2026 sezonunda 29 milyon TL’yi geçecek.

Sezon başında Leo Dubois’in transferiyle takımdaki geleceği tartışma konusu olan lakin performansıyla göz dolduran Fransız sağ savunma oyuncusu Sacha Boey’in 480 bin Euro olan maaşı ise 1 milyon Euro’ya yükselecek.

"Okan Buruk istedi, Galatasaray dört futbolcuya zam yaptı" haberi, 21 Eylül 2022 tarihinde yazılmıştır. 22 Eylül 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.