Nordsjaelland Teknik Direktörü: Fenerbahçe iyi bir takım

Fenerbahçe, UEFA Avrupa Konferans Ligi H Grubu ilk maçında sahasında Nordsjaelland'ı 3-1 mağlup etti. Nordsjaelland Teknik Direktörü Johannes Thorup, maç sonrası yaptığı açıklamada, takımının daha iyi oynayabileceğini belirtirken, Fenerbahçe'nin...
Nordsjaelland Teknik Direktörü Johannes Thorup, "Daha iyi oynayabilirdik. İlk 35 dakikada iyi değildik. Üzerimizde baskı vardı. Fenerbahçe iyi bir takım" dedi.
Fenerbahçe, UEFA Avrupa Konferans Ligi H Grubu ilk maçında sahasında Nordsjaelland'ı 3-1 mağlup etti. Mücadelenin peşinden düzenlenen basın toplantısında Nordsjaelland Teknik Direktörü Johannes Thorup açıklamalarda bulunmuş oldu. Mücadeleyi değerlendiren Thorup, "Daha iyi oynayabilirdik. İlk 35 dakikada iyi değildik. Üzerimizde baskı vardı. Fenerbahçe iyi bir takım. Futbol bir şans oyunu değildir. İlk yarıda iyi değildik. İyi bir tecrübe oldu. Daha başarılı olabilirdik fakat dediğim gibi futbol bir şans oyunu değildir, teknik oyunudur. Bazen böyle olabiliyor. Bence eşitlik vardı. Biz de iyi oynadık. Ama Fenerbahçe daha ileride oynadı" ifadelerini kullandı.
"Nordsjaelland Teknik Direktörü: Fenerbahçe iyi bir takım" haberi, 21 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 21 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.