Nihat Kahveci'den Fenerbahçe ve Szymanski Yorumu: "Taraftara Rahat Maç İzlemek Yok"

Nihat Kahveci'den Fenerbahçe ve Szymanski Yorumu:

Ünlü spor yorumcusu Nihat Kahveci, Fenerbahçe'nin Fatih Karagümrük'ü 2-1 mağlup ettiği Trendyol Süper Lig 9. hafta maçının ardından değerlendirmelerde bulundu.

Kahveci, maç sırasında yaşanan gerginliğe dikkat çekerek, "Yok abi, Fenerbahçeli taraftarlara rahat maç izlemek yok. Nabız 200'e çıkacak, çıkmadan olmaz!" yorumunu yaptı.

Fenerbahçe, bu galibiyetle ligdeki puanını 19'a yükseltirken, Fatih Karagümrük 3 puanda kaldı.

SZYMANSKI'YE SERT ELEŞTIRI VE AYRILIK İDDIASI

Kontraspor'da maç sonrası değerlendirmelerde bulunan Nihat Kahveci, Polonyalı oyuncu Sebastian Szymanski'yi eleştiri yağmuruna tuttu ve oyuncunun geleceği hakkında çarpıcı bir iddia ortaya attı. Kahveci, taraftarın tepkisine neden olan kaçan pozisyona değinerek şunları kaydetti:

"Szymanski de bir o kadar kötü vurdu, ondan sonra taraftar patladı artık statta. Artık Szymanski'yi devre arası yollayabiliyorlarsa gidebilir. Bugün 2-2 bitseydi maç, Tedesco yarın sabahı görebilir miydi? İstediğini konuş; taraftar iyi oyuna, alınan skora bakar."

Kahveci, takımda öne çıkan isimlerden İsmail Yüksek için ise "İsmail Yüksek ismini söylerken; bir durmak istiyorum, konuşmamız lazım. Maşallahı var" ifadelerini kullandı.

"Nihat Kahveci'den Fenerbahçe ve Szymanski Yorumu: "Taraftara Rahat Maç İzlemek Yok"" haberi, 20 Ekim 2025 tarihinde yazılmıştır. 20 Ekim 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.