Niğde'de Avrupa Hareketlilik Haftası etkinlikleri düzenlendi

Niğde'de Avrupa Hareketlilik Haftası etkinlikleri düzenlendi

Niğde Belediyesi ve Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafınca düzenlenen etkinlikler kapsamında, Vali Cahit Çelik, Belediye Başkanı Emrah Özdemir ve il protokolü bisiklet sürdü. Etkinliklerde futbol, tenis, badminton, okçuluk ve bilek güreşi...

Niğde'de "Avrupa Hareketlilik Haftası" dolayısıyla etkinlik düzenlendi.

Niğde Belediyesi ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünce düzenlenen etkinlikler kapsamında, Vali Cahit Çelik, Belediye Başkanı Emrah Özdemir, il protokolü ve vatandaşlar, Derbent Kavşağı'ndan Yeni Çarşı'ya kadar bisiklet sürdü.

Burada devam eden etkinliklerde, katılımcılar, futbol, tenis, badminton, okçuluk ve bilek güreşi gibi farklı sporları yaptı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Vali Cahit Çelik, hareketlilik mevzusunda Niğde Belediyesi ile bazı projeleri hayata geçireceklerini belirterek, belediyenin Bor istikametine doğru devam eden bisiklet yolu projesi tamamlandığında, bu etkinlikleri orada yapacaklarını bildirdi.

Belediye Başkanı Emrah Özdemir, hareketli bir yaşam tarzının gençler ve vatandaşlar tarafınca alışkanlık haline getirilmesi gerektiğini aktararak, "Hareketlilikle ilgili etkinlikleri bir güne değil, 365 güne yaymak istiyoruz. Niğde bu mevzuda talihli, çünkü sporu ve sporcuyu seven bir valiye sahibiz." ifadelerini kullandı.

"Niğde'de Avrupa Hareketlilik Haftası etkinlikleri düzenlendi" haberi, 17 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 17 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.