Nazilli Belediyespor'da bir ayrılık daha yaşandı

Nazilli Belediyespor'da bir ayrılık daha yaşandı

TFF 2'nci Lig Beyaz Grup'ta savaşım edecek olan Nazilli Belediyespor'da, kulübün satışı ile ilgili belirsizlik yaşanırken, stoper Nuh Aşkın da takımdan ayrıldı. Deneyimli futbolcu, geçtiğimiz sürem yalnız 7 maçta forma giymişti.

p>TFF 2'nci Lig Beyaz Grup'ta mücadele edeceği yeni sezon öncesi kulübün satışı ile ilgili 17 Temmuz'a olağanüstü kongre kararı alıp belirsizliğe bürünen Nazilli Belediyespor'da bir ayrılık daha yaşandı. Daha önce Mehmet Ersavaş, Nurettin Çağlar, Cemal Şener, Zekeriya Topayan ve Emre Toptan ile yollarını ayıran siyah-beyazlılar stoper Nuh Aşkın'la da vedalaştı. Geride kalan sezonda sadece 7 maçta forma giyen deneyimli stoperin ardından takımda ayrılıkların devam edeceği kaydedildi.

"Nazilli Belediyespor'da bir ayrılık daha yaşandı" haberi, 04 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 04 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.