Nazilli Belediyespor U-19 takımı play-off bileti aldı

Nazilli Belediyespor U-19 takımı play-off bileti aldı

Eşin Group Nazilli Belediyespor, Bölgesel Gelişim U-19 Ligi'nde düzgüsel sezonun son müsabakasını yengi ile tamamlayarak play-off oynamaya hak kazanmıştır.

Eşin Group Nazilli Belediyespor, Bölgesel Gelişim U-19 Ligi'nde düzgüsel sezonun son müsabakasını yengi ile tamamlayarak play-off oynamaya hak kazanmıştır.

Eşin Group Nazilli Belediyespor U-19 ekibi Pınarbaşı Aydın Toscalı Futbol Sahası'nda konuk etmiş olduğu Uşakspor'u 3-2 yenik etti. Ligi 2. sırada bitiren siyah-beyazlılar Türkiye şampiyonası play-off müsabakalarında oynamaya hak kazanmıştır. Karşılaşmada gollerimizi, Baran Kaya, Fırat Yandım, Abdullah Beytaş attı. Türkiye şampiyonasında ilk maç 1 Nisan Cumartesi günü oynanacak. Türkiye finallerinin oynanacağı yer ve rakip, hafta içi çekilecek kura sonrası belli olacak. - AYDIN

"Nazilli Belediyespor U-19 takımı play-off bileti aldı" haberi, 25 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.