Galatasaray, Kopenhag maçına hazır

Galatasaray, yarın Devler Ligi'nde oynayacağı Kopenhag mücadelesinin hazırlıklarını tamamladı. Sarı-kırmızılılarda sakatlıkları geçen Davinson Sanchez ile Hakim Ziyech takımla çalıştı.
Galatasaray Futbol Takımı, UEFA Şampiyonlar Ligi A Grubu'nun 6. ve son haftasında yarın Danimarka'nın Kopenhag takımıyla deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yapılan antrenmanın ilk 15 dakikalık bölümü basına açık tutuldu. Isınma hareketleri ve koşuyla başlayan idmanda 2 gruba ayrılan futbolcular, top kapma ve pas çalışması gerçekleştirdi.
İdmanın basına kapalı bölümünde ise teknik direktör Okan Buruk yönetiminde taktik çalışmanın gerçekleştirildiği bildirildi.
Sakatlığı sebebiyle son 3 resmi müsabakada form giyemeyen Kolombiyalı stoper Davinson Sanchez ile gene aynı sorundan dolayı Adana Demirspor müsabakasında dinlendirilen Hakim Ziyech takımla çalışmaya katıldı.
Galatasaray, yaptığı antrenmanla Kopenhag maçı hazırlıklarını tamamladı. Sarı-kırmızılı takım, yarın başkent Kopenhag'daki Parken Stadı'nda yapılacak maç için akşam saatlerinde Danimarka'ya gidecek.
"Galatasaray, Kopenhag maçına hazır" haberi, 30 Ocak 2022 tarihinde yazılmıştır. 11 Aralık 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.