Murat Sancak: Gidebildiğimiz kadar Avrupa'da gideceğiz

Murat Sancak: Gidebildiğimiz kadar Avrupa'da gideceğiz

Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, Osijek maçının peşinden yaptığı açıklamada, takımın gruplara kalmayı hedeflediğini belirterek, 'Maşallah takım sanki bir Avrupalı takım gibi oynuyor' dedi. Sancak, taraftarların da muhteşem olduğunu...

- Murat Sancak: "Gidebildiğimiz kadar Avrupa'da gideceğiz"

ADANA - Y. Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, 5-1'lik Osijek maçının peşinden yaptığı açıklamada, "Tek hedefimiz gruplara kalmak. Maşallah takım sanki bir Avrupalı takım gibi oynuyor" dedi.

UEFA Avrupa Konferans Ligi 3. Eleme Turu ilk maçında Adana Demirspor sahasında Osijek'i 5-1 mağlup etti. Kulüp Başkanı Murat Sancak ise maç sonu açıklamalarda bulunmuş oldu. Sancak, "Güzel bir maçtı, çocuklar çok istedi. Çok da kaçırdık, iyi mücadele ettik. Belki bir tane attılar fakat iyi takım. Kaliteli bir kadroları var. Aslında zor bir maç olacağını bekliyorduk fakat işte top şansı kimde olursa o golleri attı. İnşallah oradaki maçta da arzuladığımız puanları alıp gelirsek ne mutlu bizlere. Tek hedefimiz gruplara kalmak. Gruplara kalırsak bakacağız artık. Bu havada oynamak her babayiğidin harcı değil. Allah futbolcuların yardımcısı olsun. Bu rutubet oranında oturduğumuz yerde nefes alamıyoruz, daha ne olsun. Çok istediler ve oldu. Gidebildiğimiz kadar Avrupa liginde gideceğiz. Öğreneceğiz buraları, şu anda öğrenme aşamasındayız. Maşallah takım sanki bir Avrupalı takım gibi oynuyor. Taraftar tek kelimeyle muhteşemdi. Geçen hafta sahaya bir şeyler attılar, olmaması lazımdı. Onlar da zamanla öğrenecekler" diye konuştu.

Açıklamalarının peşinden Murat Sancak, taraftarlarla fotoğraf çekildi.

"Murat Sancak: Gidebildiğimiz kadar Avrupa'da gideceğiz" haberi, 11 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.