Mondihome Kayserispor'da Recep Uçar ilk antrenmanına çıktı

Mondihome Kayserispor'un yeni teknik direktörü Recep Uçar, sarı-kırmızılı ekibin başlangıcında ilk antrenmanını gerçekleştirdi. Kayserispor, Gaziantep FK maçının hazırlıklarını sürdürdü.
Mondihome Kayserispor'da teknik direktörlük görevine getirilen Recep Uçar, sarı-kırmızılı ekibin başlangıcında ilk antrenmanına çıktı.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre Kayserispor, Trendyol Süper Lig'in 5. haftasında sahasında Gaziantep FK ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
Teknik direktör Recep Uçar yönetiminde Kayserispor Tesisleri'ndeki antrenmanda, pas ve dar alanda topa sahip olma çalışmaları gerçekleştirildi.
İdman, dar alanda yapılan çift kale maçla sonlandı.
Sarı-kırmızılı ekip, yarın yapacağı antrenmanla Gaziantep FK maçının hazırlıklarını sürdürecek.
Ayrıca teknik direktör Uçar için yarın RHG Enerji Stadı'nda imza töreni düzenlenmesi bekleniyor.
"Mondihome Kayserispor'da Recep Uçar ilk antrenmanına çıktı" haberi, 11 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 11 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.