MKE Ankaragücü'ne iyi haber sevindirdi!

Süper Lig ekiplerinden MKE Ankaragücü, FIFA tarafınca getirilen transfer yasağının kalktığını açıklayarak müjdeli haberi verdi! Transfer yasağı sonlandı! Gözler şimdi Ankaragücü'ne çevrildi! Yeni transferi gelecek mi?
Trendyol Süper Lig ekiplerinden MKE Ankaragücü, FIFA'nın getirdiği transfer yasağının kaldırıldığını duyurdu.
ANKARAGÜCÜ'NE MÜJDELİ HABER!
"Kulübümüze verilen transfer yasaklarında, ilgili dosyaların ödemeleri 18.1.2024 tarihinden itibaren yapılmış olup, kulübümüzün transferi engelleyen bir yasağı bulunmamaktadır. Teknik Direktörümüz Emre Belözoğlu'nun raporuna göre; Futbol Direktörümüz Yusuf Buğra Tanık ve Sportif Direktörümüz Yılmaz Bal transfer çalışmalarını yoğun bir şekilde sürdürüyor.Takımımızın tüm profesyonel futbol A - müsabakalarının kulübümüzün resmi kanallarından takip edilmesini ve paylaşmadığımız haberlere itibar edilmemesini rica ediyoruz.''
Açıklamanın ardından Ankaragücü sevinirken, yeni transferin hemen gelip gelmeyeceği ise merak konusu oldu! Yasağın kalkmasıyla beraber derin bir nefes alan Ankaragücü, transfer arayışına başlayacak!
"MKE Ankaragücü'ne iyi haber sevindirdi!" haberi, 22 Ocak 2024 tarihinde yazılmıştır. 22 Ocak 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.