MKE Ankaragücü, Pepe ile yollarını ayırdı

MKE Ankaragücü, Pepe ile yollarını ayırdı

MKE Ankaragücü, Portekizli orta saha oyuncusu Pepe Rodrigues ile karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdığını duyurdu.

Kulüpten yapılan açıklamada, "Kulübümüz ile Pepe Rodrigues arasındaki sözleşmenin, karşılıklı anlaşılarak sona erdirilmesi konusunda mutabakata varılmıştır. Pepe Rodrigues'e tüm emek ve hizmetleri için teşekkür eder, kariyerinde başarılar dileriz." denildi.

MKE Ankaragücü'nün sezon başında Olympiakos'tan kiraladığı 25 yaşındaki futbolcu, Spor Toto Süper Lig'de 6, Ziraat Türkiye Kupası'nda ise 2 maça çıktı.

 

"MKE Ankaragücü, Pepe ile yollarını ayırdı" haberi, 20 Ocak 2023 tarihinde yazılmıştır. 20 Ocak 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Kaynak:AA

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.