MKE Ankaragücü-Corendon Alanyaspor maçının ardından

MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Sedat Ağçay, Corendon Alanyaspor karşısında saha ve izleyici avantajımızı iyi kullandıklarını belirterek, "Ankaragücü toplumu bugün bir bütünlük sağlamış oldu ve sonucunu da aldı" dedi.
MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Sedat Ağçay, Corendon Alanyaspor karşısında saha ve izleyici avantajımızı iyi kullandıklarını belirterek, "Ankaragücü toplumu bugün bir bütünlük sağlamış oldu ve sonucunu da aldı" dedi.
Corendon Alanyaspor'u 2-0 yendikleri karşılaşmanın peşinden düzenlenen basın toplantısında konuşan Ağçay, zor bir maç bulunduğunu aktararak, "Saha ve izleyici avantajımızı iyi kullandık. Ankaragücü toplumu bugün bir bütünlük sağlamış oldu ve sonucunu da aldı. Haftaya deplasmanda da boş dönmeyeceğiz. Daha üst sıralara tırmanacağız." dedi.
Sakatlığı bulunan Kevin Malcuit'in 10 gün içinde takıma dönmesini beklediklerini aktaran Ağçay, göreve geleli 2 maç olduğunu hatırlatarak, şunları kaydetti:
"Futbolda uzun süreli vaat verilemez. 5 yıllık sözleşme yapıp 5 ayda ayrılanlar ya da 4 aylık gelip 5-6 yıl kalanlar var. Futbolun yarını olmaz. Başarılı oldukça devam edersiniz, bu bir gerçektir. 2 maçtır görevdeyim ama benim burada 6. senem. Kulübün en ince kılcal damarlarına kadar bilirim. Kaptanlık da yaptım bu takımda. Faydalı olabileceğime inanıyorum. Sözler ayrı, sahaya yansıtmak ayrı. Bugünkü ekip bütünlüğü, arkadaşlık ruhu sahaya pozitif yansıdı. Ankaragücü bu şekilde oldukça hak etmiş olduğu bölgelere gelir."
"MKE Ankaragücü-Corendon Alanyaspor maçının ardından" haberi, 12 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.