Minnesota Timberwolves pivotu Gobert, yumruk attığı takım arkadaşı Anderson'dan, özür diledi

Minnesota Timberwolves pivotu Gobert, yumruk attığı takım arkadaşı Anderson'dan, özür diledi

Amerikan Basketbol Ligi'nde (NBA) normal sezonun son maçında takım arkadaşı Kyle Anderson'a yumruk atan Minnesota Timberwolves pivotu Rudy Gobert, davranışından dolayı özür diledi.

Gobert, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Duygular bugün beni ele geçirdi. Ne söylenirse söylensin gösterdiğim şekilde tepki vermemeliydim. Taraftarlardan, organizasyondan ve özellikle takım arkadaşı olarak gerçekten sevdiğim ve saygı duyduğum Kyle'dan özür dilemek istiyorum." ifadelerini kullandı.

Minnesota Timberwolves'ın konuk ettiği New Orleans Pelicans'ı 113-108 yendiği maçta, mola sırasında Anderson'un göğsüne vuran Gobert, soyunma odasına gönderilmiş ve maçın geri kalan kısmında da süre almamıştı. (AA)

"Minnesota Timberwolves pivotu Gobert, yumruk attığı takım arkadaşı Anderson'dan, özür diledi" haberi, 10 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 10 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Ezgi Bozkurt Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.