Milli yüzücü Viktoria Zeynep Güneş'ten altın madalya

Milli yüzücü Viktoria Zeynep Güneş, Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de düzenlenen Dünya Yüzme Kupası’nda altın madalyanın sahibi oldu.
Türkiye Yüzme Federasyonundan yapılan açıklamada, “Milli yüzücümüz Viktoria Zeynep Güneş, Budapeşte’de devam eden organizasyonda 200 metre kurbağalama mesafesindeki 2.22.23’lük derecesiyle altın madalya kazanmıştır. Sporcumuzu tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.” diye ifade edildi.
Milli Yüzücümüz Viktoria Zeynep Güneş, 7-9 Ekim 2021 tarihlerinde Maceriastan’ın başkenti Budapeşte’de düzenlenen Dünya Yüzme Kupası’nda 200m Kurbağalama mesafesindeki 2:22:23’lük derecesi ile altın madalya kazanmıştır.
— Yüzme Federasyonu (@TYFgovtr) October 8, 2021
Sporcumuzu tebrik eder, başarılarının devamını dileriz. pic.twitter.com/IHnrBmlBhL
.
"Milli yüzücü Viktoria Zeynep Güneş'ten altın madalya" haberi, 08 Ekim 2021 tarihinde yazılmıştır. 08 Ekim 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Mete Gazoz’un acı günü
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.